2013. december 6., péntek

Fűszertartó babapépes üvegcséből

Már vagy fél éve elkezdtem csinálni ezt a fűszertartót. Még mindig nem tökéletes, de megérett a bemutatásra! Nagy tervem, hogy picit karácsonyra rendbe szedjem a konyhám "imidzsét", a fűszertartók is ide tartoznak. A függöny is már félig kész, még tervezek ezt-azt, meglátjuk... 
Szóval fogtam a kisbabáknak szánt kajás üvegcsét, leáztattam róla a cimkét. A tetőket festékszóróval lefújtam. Itt akadtak gondok, mivel a zöld tetők nem lettek valami szépek, úgyhogy csak sárgát vagy narancs sárgát válogattam. A dátum nem tudom mivel van rájuk nyomtatva, de az akárhányszor fújtam le, akkor is ott maradt.... Most is rajtuk van! Na mindegy, az a legkevesebb! A cimkét a nővérem tervezte és kivitelezte :) Ezer köszönet érte! Íme, ilyen lett! Illetve ez nem a végleges verzió, mert a szalag, amit vettem, túl széles, keskenyebb kellene. Ha valahol látok, biztos lecserélem, úgy szebb lenne!

A gyerek meg így ordított, mert nem adtam neki a fényképezőt... :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett:) Én is meghagytam pár kis üvegcsét fűszertartónak, a többi megy majd szelektívbe (azért halkan megjegyzem, büszke vagyok magamra, hogy viszonylag kevés vásárolt bébiétellel végighúztuk az egy évet, hisz a kolleganőm egyszerre vásárolt a másfél éves lányának annyi üveges kaját, mint amennyi üveg nálam eddig összegyűlt...).
    Nekem a festékszóró eszembe sem jutott, pedig nem tetszik nekem sem a zöld-narancs tető. Ezért járok hozzád inspirálódni:))

    Szegény Szili... De ismerős a "pofi", Panni dettó ugyanilyen ábrázatú, ha valamit nem adok neki...

    VálaszTörlés
  2. Hát nálunk sincs sok üvegcse szerencsére, de azért pár akad :) Valamikor, talán áprilisban volt egy bejegyzés a babapépes fűszertartókból, vagy a pinteresten is lehet találni egy csomó ötletet, nézz körül, aztán hajrá :) feldobják a konyhát, csak kell szereznem egy polcot nekik :)

    VálaszTörlés