2015. november 14., szombat

Kifordítható sapka és körsál Rozinak

Na, tegnap végülis a Roziét is befejeztem a délutáni alvása alatt. A szabásmintát végül nem fotóztam, de esküszöm pótolni fogom, mert úgy néz ki, van iránta érdeklődés, úgyhogy folytatom a sapkák gyártását, és más ötleteim is vannak már. Azért mutatok erről is képet, mert annyira helyes benne! Egyébként ez a második már szebben sikerült, de nagyon nehéz dolgozni ezzel a nyúlós anyaggal, nehéz pontosan szabni, és varrni is, de megéri :-)





27 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon szépek ezek a sapik-sálak. Szabásmintát kérhetek?
    Köszönöm: Medgyes-Orbán Szandra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, nagyon szuperek a sapik, kaphatnek szabasmintat, koszonom szepen elore is

      Törlés
    2. Sya. Nagyon szèp munka ....
      Ha lehett en is kerhetek szabasmintat .

      anka.198624@gmail.com

      Nagyon szepen köszönöm

      Törlés
    3. Szia. Szeretnék kérni szabásmintát. Koszonom

      Törlés
  2. reka.pozsgay@gmail.com cimre kaphatom a szabasmintat, koszonom szepen

    VálaszTörlés
  3. Én is szeretnèk szabásmintát kérni,ha lehet! erika930616@freemail.hu
    Köszönöm! 😊

    VálaszTörlés
  4. hajnalnoemi@freemail.hu címre én is szeretnék kérni szabásmintát ehhez a csúcs szuper szetthez ☺️

    VálaszTörlés
  5. Én is szeretnék szabásminták kérni,ha lehet! :)
    bartkevicsbarby@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szuperek, szabásmintát én is megkaphatnám: biromelinda@hotmail.com. Nagyon szépen köszönöm.

    VálaszTörlés
  7. Szia! A kisfiamnak szeretnék sapkát és sálat varrni. Elküldenéd a szabásmintákat? Köszönettel: Szabó Ida, idu.szabo@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Szia!Kérek szépen egy szabasmintat en is, ha lehet! fizabella88@gmail.com köszönöm!

    VálaszTörlés
  9. Szia. Kislanyomnak en is szeret ek varrni egy ilyen szupi sapit. Kerhetnek egy szabasmintat ? Ladymeri22@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Szia! Szeretnék kérni én is szabásmintát. Előre is köszönöm!
    molnarneera82@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Nagyon tetszik! Kérhetnék szabásmintát én is? Szeretném elkészíteni a kisfiamnak! :)

    VálaszTörlés
  12. Szia! Nagyon klasszak a csajos szettek! Megpróbálkoznék én is varrni egy ilyen szettet a lányomnak, kérhetnék szabásmintát? hajdukrisztina78@gmail.com.
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  13. Szia, szeretnék én is szabásmintát kérni. Nagyon szépek amiket csináltál.
    krymhylda@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Szia! Szeretnék én is szabásmintát kérni! Nagyon köszönöm! sira140217@gmail.com
    Ági

    VálaszTörlés
  15. Sziaa. Én is elkérném. :) Köszönöm előre is.

    VálaszTörlés
  16. Szia! Én is szeretnék kérni szabasmintat.
    mancika18@citromail.hu

    VálaszTörlés
  17. Szia! :) Én is szeretnék szabásmintát kérni! Nagoyn ügyes vagy! :) Előre is köszönöm! eszter1924@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Szia!Èn is kèrnèk szèpen szabásmintát!

    VálaszTörlés
  19. bodnar.brigitta2@gmail.com 😁

    VálaszTörlés
  20. Szia!
    Én is szeretnék kérni szabásmintát!
    adrika.mustar@gmail.com
    Köszönöm Szépen! :)

    VálaszTörlés
  21. Szia!
    Kérhetnék szabásmintát? Köszönöm szépen! :)

    VálaszTörlés
  22. Szia :)
    Látom nem mai poszt,de hátha
    Én is szeretném a szabásmintát : marietta.ferkocza@gmail.com

    Köszi

    VálaszTörlés
  23. Jézusom! Ezt a sok mintakérést csak most vettem észre. Látszik, hogy mostanában mennyit járok a blogon... ha még aktuális, akkor igyekszem egy köre-mailben leírni, hogy hogy os készülnek a sapik, bár már évek óta nem varrom őket, csak max a gyerekeimnek. De igyekszem... a napokban 😊

    VálaszTörlés